×

به اشتراک بگذارید

  • کارخانه تولید درب چوبی

مواد و متریال مختلفی برای طراحی و دیزاین انواع درب‌ مورد استفاده قرار می‌گیرند اما هنوز هم بسیاری از افراد تمایل به خرید درب چوبی دارند. در این حالت، پیدا کردن تولید کننده و کارخانه تولید درب چوبی می‌تواند شرایط مناسب برای یک خرید موفق را به وجود آورد. این در حالی است که خرید مستقیم از تولید کننده درب چوبی مزایای بسیاری نیز به همراه دارد.

استفاده از تکنولوژی در کارخانه تولید درب چوبی

کارخانه تولید درب چوبی محیطی است که امکان تولید درب‌های چوبی مختلف را با دوام و استحکام متفاوت به وجود می‌آورد. امروزه این نوع تولید صرفاً به کمک ماشین‌آلات بسیار مدرن با تکنولوژی بالا انجام می‌شود.

این موضوع چندین مزیت ارزشمند را برای تولید کننده درب چوبی و مصرف کننده به همراه داشته است. اول اینکه امکان اجرای سبک، نظر و سلیقه مشتری در طراحی این نوع درب‌ها به‌عنوان تولید کننده درب چوبی وجود دارد. دوم اینکه سرعت ساخت و ساز درب چوبی مدرن افزایش پیدا کرده است. سوم اینکه مسئله مربوط به کیفیت این نوع درب‌ها نیز به‌خوبی رعایت می‌شود. در نتیجه مشتری از خرید جنس مطمئن شده و رضایت دارد.

خرید از کارخانه تولید درب چوبی چه مزایایی دارد؟

برای خرید درب چوبی، یک کارخانه تولید درب چوبی معتبر و با سابقه را انتخاب کنید. بیشتر برندها تجربه طولانی خود را با اعتبار و صداقت به دست آورده‌اند. واقعیت این است که بخش قابل توجهی از اعتبار یک کارخانه در طی سال‌های متمادی تجربه به دست آماده است. از این رو اعتماد کردن به یک کارخانه با سابقه طولانی، معقولانه‌تر از کارخانه‌های خرده پا و تازه تأسیس است.

استفاده از الوار باکیفیت در ساخت درب چوبی

بخش قابل توجهی از عملکرد یک کارخانه تولید درب چوبی مربوط به تهیه الواری است که برای ساخت درب مورد استفاده قرار می‌دهد. همانطور که می‌دانید بخشی از ساخت و ساز درب چوبی مربوط به بدنه و بخش دیگر مربوط به روکش درب است. یک درب زمانی می‌تواند رضایت مشتری را به همراه داشته باشد که تمام مواردی کیفیتی و استانداردهای مربوط به آن را به‌خوبی رعایت کرده باشد.

تست کیفیت و استاندارد درب چوبی

تولید کننده درب چوبی قبل از اینکه محصولات خود را به بازار عرضه کند، در مورد کیفیت و استاندارد بودن آن‌ها مطمئن می‌شود. برای این کار تست‌های مربوط به کیفیت و دوام درب‌های چوبی انجام می‌شود.



کارخانه تولید درب چوبی



خرید مستقیم از تولید کننده درب چوبی

اغلب افرادی که به سراغ تولید کننده درب چوبی می‌روند، تمایل دارند قیمت درب چوبی را بی‌واسطه و به شکل مستقیم پرداخت کنند. به همین دلیل خرید از کارخانه تولید درب چوبی را مدنظر قرار می‌دهند.

انواع درب چوبی

تولید کننده درب چوبی از متریال مختلف برای بدنه و روکش چوب کمک می‌گیرد.

درب چوبی ام دی اف

امروزه ام دی اف به‌عنوان یکی از متریال اصلی در کارخانه تولید درب چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این متریال با توجه به مزایایی که در اختیار طراحان و سازندگان قرار می‌دهد، مورد استفاده است. اول اینکه هزینه ام دی اف نسبت به چوب طبیعی بسیار کمتر است. دوم اینکه رنگ‌آمیزی آن نیز به‌راحتی انجام می‌شود.

البته ام دی اف معایبی همچون محدودیت در ایجاد نقوش برجسته و عمیق بر روی درب و میزان مقاومت پایین نیز دارد. درب‌های ام دی اف در نوع ملچ، ام دی اف لیزری و ام دی اف خام عرضه می‌شوند. ضخامت در نظر گرفته شده برای این نوع درب‌ها معمولاً 3، 5 و 8 میلی‌متر است .

درب چوبی HDF

اچ دی اف به‌عنوان روکش درب مورد استفاده است. این روکش بر روی درب چوبی پرس شده و به شکل خشک آماده می‌شود. چگالی این روکش بالاست و برای محیط‌هایی مانند حمام، درب ورودی و... به کار می‌رود. ضمن اینکه این درب در مقابل ضربه و شکستن نیز مقاومت قابل توجهی دارد.

درب چوبی پی وی سی

برای پوشش و روکش این نوع درب‌ها نیز از پی وی سی کمک گرفته می‌شود. این درب‌ها چوبی بوده و فقط در روکش دارای پی وی سی هستند. برای درب‌های داخلی ساختمان از درب پی وی سی استفاده می‌شود.

نکات مهم برای انتخاب درب مناسب

انتخاب درب مناسب برای محیط کار و محیط منزل در قسمت داخلی و بیرونی ساختمان از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. برای انتخاب این درب باید چندین ویژگی مهم را مدنظر قرار دهید. اول اینکه به جنس و مواد تولیدی آن توجه داشته باشید. درب‌های بیرونی مسلماً نیاز به استحکام و دوام بیشتری دارند. چون در معرض انواع عناصر محیطی و بیرونی قرار می‌گیرند. بنابراین موادی که در انتخاب این درب‌ها استفاده می‌شوند، باید از نوع مقاوم، ضد رطوبت، ضد زنگ و مستحکم باشند تا بتوانند سال‌های سال مورد استفاده قرار بگیرند.

درب داخلی فریم لس از دیگر انواع درب می باشد.



تولید کننده درب چوبی



تولید کننده درب چوبی خرید چه نوع درب چوبی را پیشنهاد می‌کند؟

کارخانه تولید درب چوبی به شما استفاده از درب‌های چوبی را پیشنهاد می‌کند. درب‌های چوبی نیز می‌توانند مزایای بسیاری برای محیط‌های داخلی و بیرونی به همراه داشته باشند.

خصوصیات چوب

چوب‌ها یک عایق استاندارد و ایده‌آل هستند و می‌توانند در محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. امکان طراحی و تولید آن‌ها در کارخانه تولید درب چوبی به شکل سنتی و مدرن وجود دارد. در واقع مشتریان می‌توانند درب چوبی با اشکال ساده یا با طراحی پیچیده و ظریف را انتخاب کنند.

این درب‌ها ضد زنگ هستند و می‌توانند عمر مفیدی برای فضای ساختمان شما به همراه داشته باشند.

قیمت مناسب در کارخانه تولید درب چوبی

عرضه این درب‌ها در کارخانه تولید درب چوبی یک گزینه کاملاً اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. چرا که شما را از هزینه‌های مربوط به نگهداری و تعمیر معاف می‌کند. همچنین این نوع درب‌ها نسبت به سایر درب‌ها از هزینه به مراتب کمتری برخوردار است.

کارخانه تولید درب چوبی

درب‌های چوبی محدودیتی در استفاده ندارند و برای بیشتر فضاها می‌توانند گزینه بسیار ایده‌آل باشند. اگر درب چوبی انتخابی شما از نوع طبیعی و خالص باشد، کمتر تحت تاثیر دما قرار می‌گیرد. بنابراین می‌تواند محیط یک اتاق یا دفتر کار شما را از تبادل هوا حفظ کند.

جلوگیری از تبادل انرژی

تولید کننده درب چوبی پوشش‌های محافظ قدرتمندی را برای درب‌های چوبی در نظر می‌گیرد. این پوشش‌ها در برابر اشعه ماوراء بنفش، رطوبت دما و شرایط آب و هوایی مقاومت قابل توجهی دارند. البته در بسیاری از موارد چوب‌ها به دلیل رسانای ضعیف گزینه مناسبی برای درب اتاق داخلی هستند.

این مزیت برای تولید کننده درب چوبی کاملاً روشن است. به همین خاطر آن‌ها همواره درب‌های چوبی را برای فضاهای داخلی اداری و مسکونی پیشنهاد می‌کنند. این درب‌ها با ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارند، از تبادل انرژی، گرما، سرما و هوا بین اتاق‌های مختلف جلوگیری می‌کنند. در نتیجه در زمستان می‌توان از هدر رفت انرژی اتاق ممانعت کرد. در فصل تابستان نیز می‌توان از ورود هوای گرم به داخل اتاق جلوگیری کرد.

طراحی درب در کارخانه تولید درب چوبی

تولید کننده درب چوبی ظاهر این درب‌ها را طبق نظر و سلیقه مشتری طراحی می‌کند. برخی از درب‌های چوبی از تزیین و طراحی بالایی برخوردار هستند اما برخی از درب‌ها با ظاهر ساده و خطوط منظم به بازار عرضه می‌شوند. هر دو محصول طرفداران بسیاری در بازار دارند.

افزایش قیمت ملک

یکی دیگر از دلایلی که تولید کننده درب چوبی این درب‌ها را به مشتری پیشنهاد می‌دهد، این است که قیمت ملک‌هایی که از این نوع درب استفاده می‌کنند، افزایش می‌یابد. همین موضوع برای بسیاری از مالکان و صاحبان خانه انگیزه لازم برای استفاده از درب چوبی را به وجود می‌آورد.

تولید کننده درب چوبی محصولات خود را به شکل تضمینی به مشتریان ارائه می‌کند. بسیاری از مشتریان چنین تصوری دارند که درب‌های چوبی بعد از گذشت مدت کوتاهی تحت تاثیر شرایط محیطی و دمایی قرار گرفته و از بین می‌روند. ضمن اینکه این نوع درب‌ها نیاز به مراقبت و نگهداری بسیاری دارند. امکان تمیز کردن و شستشوی آن‌ها وجود ندارد و از عمر مفید کمی نیز برخوردار هستند.

تولید کننده درب چوبی در پاسخ به این گمان‌ها این گونه بیان می‌کند که درب‌های چوبی از مقاومت و استحکام قابل توجهی برخوردار هستند. امکان لکه‌گیری، پاکسازی و شست و شوی مناسب این درب‌ها ممانعتی ندارد. چون بر روی آن‌ها از روکش مقاوم استفاده شده است. این درب‌ها به شکل استاندارد طراحی و تولید شده‌اند. بنابراین نیاز چندانی به مراقبت و نگهداری ندارند، از عمر مفیدی برخوردار هستند و تمام ویژگی‌های مفید را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به مشتری عرضه می‌کنند.

تنوع در میان درب‌های چوبی

تنوع یکی دیگر از مواردی است که در کارخانه تولید درب چوبی ورگر به وفور پیدا می‌شود. تولید کننده درب چوبی ورگر همواره به سلیقه و نظر مشتری احترام گذاشته و به همین خاطر درب‌های چوبی را با تنوع به بازار عرضه می‌کند.

زمانی که مشتری تنوع زیادی برای انتخاب داشته باشد، می‌تواند محصول مورد نظر را به‌راحتی پیدا کند. چوب‌ها از انعطاف قابل توجهی برخوردار هستند. به همین خاطر متناسب با نیاز، سلیقه و سبک دکوراسیون مشتری طراحی، سفارش و آماده‌سازی می‌شوند. از طرفی رنگ‌آمیزی این درب‌ها طبق نظر و سلیقه افراد مختلف بدون مانع است. در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای که درب‌ها چوبی در مقابل سایر مواد و متریال دارند، این است که این مواد به خوبی رنگ‌آمیزی می‌شوند.

جمع‌بندی

درب‌های چوبی از نظر رنگ، اشکال، متریال و... تنوع زیادی دارند. برای تهیه و سفارش این درب‌ها بهتر است ابتدا به شرایط محیطی محل استفاده، میزان مقاومت درب، متریال و تولید کننده آن توجه شود.

درب لابی از انواع درب های چوبی می باشد که توجه به متریال آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقالات مشابه

محصول مشابه

دکوراسیون‌تان را همانگونه که در ذهن تصور می کنید با خدمات ما بسازید

VERGEUR WOOD CRAFTS