×

فرم سفارش کالا

نام و نام خانودگی

آدرس ایمیل

پیام شما

×

توضیحات

طراحی ایتالیایی همراه با ظرافت مثال زدنی و زیبایی منحصر به فرد

×

به اشتراک بگذارید

درب های لابی

  • مشخصات فنی
  • فرم فروش کالا

طراحی ایتالیایی همراه با ظرافت مثال زدنی و زیبایی منحصر به فرد

عنوان:
درب های لابی
مدل:
درب های ورودی

مدل

درب های ورودی

محصول مشابه

درب ورودی چوبی

زیبایی و نمای ظاهری ساختمان و درب ورودی لابی یکی از مهمترین فاکتورهای یک ساختمان به شمار می‌رود. این موضوع به‌خصوص برای سازندگان ساختمان‌ها از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است.

چراکه هرچقدر هم که برای ساختن یک ساختمان از مواد و متریال خوب و باکیفیت استفاده کنید اما برای نما و ظاهر آن کم بگذارید؛ ساختمان‌تان آن‌طور که باید به فروش نخواهد رفت و دچار ضرر خواهید شد.

یکی از مهمترین و مؤثرترین فاکتورها در ظاهر ساختمان، درب ورودی آن است. مهم است که دربی که انتخاب می‌کنید چه جنس و طرحی دارد؟ برخی سازنده‌ها بدون داشتن دانش مناسب و آگاهی از سلیقه خریداران با یک انتخاب اشتباه زیبایی ساختمان را ازبین می‌برند.

اگر شما سازنده‌ای هستید که می‌خواهید اطلاعات مناسب و کافی درباره درب‌ ساختمان‌تان جمع‌آوری کنید، یا درحال بازسازی یک ساختمان هستید، اگر قصد دارید مغازه‌ای را دکور کنید یا طراح نمای ساختمان هستید؛ این مقاله مخصوص شماست.

در ادامه قصد داریم شما را با سلیقه و خواسته‌های مشتریان آشنا کنیم و یکی از بهترین انواع درب‌های ساختمانی یعنی همان درب ورودی چوبی را مفصلاً بررسی کنیم.

درب ورودی تمام چوب

امروزه زیبایی و ظواهر در هر چیزی حرف اول را می‌زنند. افراد برای هر چیزی اولین مشخصه‌ای که به آن توجه می‌کنند ظاهر آن قضیه است. این مورد برای چیزهایی مانند یک ساختمان یا یک واحد تجاری و مسکونی اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند.

درب ورودی هرجایی اولین قسمت آن ساختمان است که افراد آن را می‌بینند و به همین دلیل هم باید برای خرید آن دقت و سلیقه زیادی به خرج داد.

قضیه ظاهر درب ورودی برای مشاغل و واحدهای تجاری اهمیت بیشتری هم دارد. فکرش را بکنید که یک مغازه برند و گران قیمت از درب‌ فلزی و بدون رنگ برای ورودی استفاده کند؛ همچنین این را تصور کنید که برای مصاحبه کاری به یک شرکت معتبر می‌روید و با درب ورودی تمام چوب برای اتاق مدیرعامل مواجه می‌شوید.

کدام درب احساس بهتری را درون شما به وجود می‌آورد؟ اصلا آیا تا به حال دیده‌اید درب یک ساختمان اصیل و زیبا یا درب کاخ‌های قدیمی یا حتی درب اتاق مدیران یک مجموعه چیزی به جز چوب باشد؟

فکر می‌کنید دلیل اینکه با وجود پیشرفت در این زمینه و نمونه‌های کپی اما باز هم برای مکان‌های مهم از درب ورودی چوبی استفاده می‌شود؛ چیست؟

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع مختلفی از درب‌های ورودی با جنس‌های مختلف، آپشن‌های گوناگون و در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها وجود دارند تا هرکسی متناسب با نوع ساختمان، سلیقه و بودجه‌اش یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

درب ورودی تمام چوب هم یکی از گزینه‌های پیش روی افراد است. درب ورودی چوبی با اینکه از قدیمی‌ترین انوع مدل‌های درب است اما همچنان از پرطرفدارترین و زیباترین درب‌ها به شمار می‌رود و اصالت و زیبایی خاصی را به ورودی ساختمان یا واحد می‌بخشد.

علاوه‌بر زیبایی که درب ورودی چوبی دارد، حس امنیت و آرامشی که درب ورودی تمام چوب به افراد وارد می‌کند را نیز نمی‌توان نادیده گرفت.

از نظر روانشناسی، چوب به این خاطر که یکی از عناصر مهم طبیعت است از نظر روانی اثرات مثبتی بر افراد دارد بنابراین با انتخاب یک درب ورودی تمام چوب برای دفتر کارتان یا خانه‌تان آرامش خاطر را برای خود و سایر افرادی که درب شما را می‌بینند به وجود می‌آورید.

مطالعه بیشتر: درب هیدن

از درب ورودی تمام چوب در چه قسمت‌هایی از خانه می‌توان استفاده کرد؟

هر قسمت از یک ساختمان درب مخصوص به خودش را نیاز دارد و هر مدل دربی را که از آن خوشتان بیاید را نمی‌توانید برای هرقسمت ساختمان به‌کار ببرید.

اما خبر خوبی که وجود دارد این است که درب‌های چوبی در مدل‌های گوناگون ساخته شده‌اند تا تمام نیازهای شما را پاسخگو باشند و شما می‌توانید برای هرمکانی درب مناسبش را انتخاب کرده و به کار ببرید.

بهترین انتخاب برای درب ورودی اصلی ساختمان یا درب ورودی واحد، درب‌های چوبی هستند. همچنین از دروب ورودی چوبی می‌توان برای ورودی مغازه‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و به‌طور کلی درگاه ورودی و اصلی هرجایی استفاده کرد.

اگر دقت کرده باشید بسیاری از سالن‌های پذیرایی و حتی کاخ‌ها نیز از همین درب‌ ورودی تمام چوب استفاده کرده‌اند. اگر شما صاحب یک کافه، رستوران، دفتر یا شرکت و.... هستید و روزانه با افراد زیادی سروکار دارید، درب ورودی تمام چوب می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

درب اتاق خواب

استایل و نوع درب اتاق‌ خواب با درب ورودی یک ساختمان متفاوت است اما این دلیل نمی‌شود که شما نتوانید از درب‌های چوبی برای این قسمت‌ها استفاده کنید.

درواقع بهترین انتخابی که می‌توان برای درب اتاق خواب‌ها داشت همین درب‌های از جنس چوب هستند. چراکه درب‌های فلزی به دلیل ظاهر نه چندان زیبایی که دارند و همچنین جنس نامناسب‌شان برای داخل ساختمان استفاده نمی‌شود.

همچنین درب‌های آلومینیومی و... نیز انتخاب مناسبی برای داخل منزل نیستند. زیبایی و ظاهر درب‌هایی که داخل ساختمان استفاده می‌شوند بی‌نهایت مهم و تأثیرگذار است.

بنابراین اگر شما سازنده ساختمانی هستید یا قصد دارید خانه‌تان را بازسازی کرده و درب‌ها را تعویض کنید، پیشنهاد می‌کنم از انواع درب‌های زیبای چوبی مخصوص اتاق خواب یا داخل منزل برای این منظور استفاده کنید.

فراموش نکنید که این درب‌ها مدام مقابل چشم‌های شما و مهمانان شما هستند، و اگر از سایر دکوراسیون منزل‌تان اهمیت بیشتری نداشته باشند، کم‌اهمیت‌تر نیز نیستند. پس سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که علاوه‌بر کیفیت مناسب، حس خوب و زیبایی را هم به افراد منتقل کند.

درب حمام و دستشویی

درب سرویس‌های بهداشتی به دلیل اینکه مدام در معرض آب و رطوبت و بخار آب قرار می‌گیرد، باید جنس بسیار خوبی داشته باشد تا زود خراب نشوند و ازبین نروند.

این مورد به ویژه در خانه‌های آپارتمانی و کوچک امروزی بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد. از این رو بهترین انتخابی که می‌تواند در عین زیبایی، طول عمر و دوام خوبی نیز داشته باشد درب ورودی تمام چوبی و ضدآب است.

قیمت درب ورودی چوبی

قیمت درب ورودی چوبی براساس پارامترهای مختلفی اندازه‌گیری می‌شود. بنابراین تا این پارامترها توسط افراد متخصص بررسی نشوند نمی‌توان قیمت دقیقی را به دست آورد. مواردی که تعیین‌کننده قیمت درب هستند عبارتند از:

• نوع چوب استفاده شده در درب

• اندازه متراژ درب

• رنگ چوب

• ابزار و یراق استفاده شده در درب

• کیفیت تولید

• نوع درب (درب ورودی چوبی، درب اتاق‌ خواب، درب سرویس، درب مغازه و...)

• آپشن‌های درب (ضدآب بودن، مجهز بودن به سیستم‌های امنیتی و...)

موارد نام برده شده از مهمترین عوامل تأثیر گذار بر قیمت درب ورودی چوبی هستند. هرچه درب انتخابی شما باکیفیت‌تر و مجهزتر باشد؛ قیمت آن هم به همان اندازه بالاتر می‌رود.

البته راهکارهایی هم برای کاهش هزینه درب ورودی تمام چوب وجود دارد. اگر سازنده هستید، بهتر است کل درب‌های ساختمان‌تان را به صورت یک‌جا و عمده سفارش دهید. چراکه در این صورت قیمت درب‌ها کمتر شده و میزان تخفیف دریافتی شما افزایش می‌یابد.

خرید درب ورودی تمام چوب چقدر هزینه به دنبال دارد؟ 

برای خرید درب ورودی تمام چوب، گزینه‌های بسیار متنوعی پیش روی شما هستند. این موضوع باعث می‌شود تا از لحاظ قیمت، شاهد تنوع بسیار زیادی برای درب چوبی باشید. اولین عاملی که بر روی قیمت تاثیر می‌گذارد، ابعاد درب چوبی است. بدیهی است که هر چقدر ابعاد درب ورودی چوبی بزرگ‎تر باشد، قیمت درب چوبی نیز بالاتر می‌رود. 

کیفیت چوب، نوع چارچوب استفاده شده در کنار درب ورودی تمام چوب و میزان کاری که روی درب انجام شده‌ است، همگی بر روی قیمت درب ورودی تمام چوب تاثیر می‌گذارند. برای اینکه بتوانید اطلاعات دقیقی در مورد درب ورودی تمام چوب و قیمت آن کسب کنید، می‌بایست به فروشگاه‌های معتبری که اقدام به فروش این درب‌ها می‌کنند، مراجعه کنید. 

درب ورودی تمام چوب، در کنار زیبایی منحصر به فردی که دارد، می‌تواند مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. به خصوص اگر درب چوبی با چوب‌های مرغوب و باکیفیت ساخته شده باشد. برای خرید هر یک از انواع درب ورودی چوبی، بهترین کار این است که مدل‌های مختلف درب ورودی تمام چوب را بررسی کنید. برای خرید درب چوبی عجله نکنید؛ چون تنوع این درب‌ها بسیار زیاد است و ممکن است با عجله کردن، نتوانید درب ورودی چوبی را خریداری کنید. 

بهترین درب ورودی چوبی کدام است؟

درب ورودی چوبی انواع متخلفی دارد که براساس نوع چوب و جنس آن‌ها دسته‌بندی می‌شوند. همچنین روکش‌های متنوع و مختلفی هم برای این درب‌ها در نظر گرفته شده تا با استفاده از آن‌ها درب‌ها شمایل یک درب ورودی تمام چوب را به خود بگیرند.

در ادامه انواع جنس درب ورودی چوبی را با هم بررسی می‌کنیم تا با ویژگی‌های هرکدام آشنا شده و انتخاب کردن از میان آن‌ها برای شما راحت‌تر شود.

1. درب رودی چوبی مدل MDF

این مدل از درب‌ها چندین سال است که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و برای درب قسمت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای ساخت این درب از دو ورق MDF و روکش چوبی استفاده می‌شود.

به دلیل استفاده از روکش چوبی، این درب‌ها ظاهری مانند درب ورودی تمام چوب دارند و همچنین از استحکام و مقاومت نسبتا زیادی نیز برخوردار هستند.

علاه‌بر آن شما با انتخاب درب ورودی چوبی MDF هیچ محدودیتی برای انتخاب طرح‌های روی آن ندارید و می‌توانید به راحتی طرح آن را با طرح سایر درب‌ها یا کابینت منزل‌تان ست کنید.

2. درب ورودی چوبی مدل ABS

درب‌های ABS از انواع درب‌های ضدآب هستند که می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای سریس‌های بهداشتی به شمار روند. در ساخت این درب‌ها از ورق MDF یا نئوپان استفاده می‌شود و پس از آن درب خام را کاملا با رزین ABS آغشته می‌کنند.

ضدآب بودن این درب‌ها به دلیل پوشش جدایی ناپذیر پلیمر و نئوپان است و ابن مورد باعث می‌شود تا درب‌های ABS سال‌های سال سالم مانده بدون اینکه خراب شوند عمر کنند.

3. درب ورودی چوبی مدل HDF

درب‌های HDF که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند درواقع یک نوع روکش هستند که بر روی درب اصلی و خام قرار می‌گیرند و لایه رویی آن‌ را می‌سازند. این مدل درب‌ها استفاده بسیار گسترده‌ای دارند.

4.درب ورودی چوبی ملامینه یا HPL

درب ملامینه یکی از انواع درب ورودی چوبی است که با روکش‌های مصنوعی پوشیده می‌شوند. این روکش‌ها با اینکه زیبا و کاربردی هستند اما نمی‌توانند حس درب ورودی تمام چوب را برای شما تداعی کنند.

اما اگر درب ورودی تمام چوب خیلی هم برای شما اهمیت ندارد، این درب‌ها انتخاب خوبی برای شما به حساب می‌آیند چراکه از روکش‌های خوبی برای ساخت آن‌ها استفاده می‎شود.

درب چوبی 

شاید در گذشته‌ای نه چندان دور، استفاده از درب‌های فلزی رایج بود. این نوع درب‌ها دردسرهای زیادی داشته و کم کم جای خود را به انواع درب چوبی دادند. همچنین قیمت درب چوبی هم نسبت به درب‌های فلزی مقرون به‌صرفه‌تر به‌نظر می‌رسد. 

برای شناخت انواع درب چوبی، باید با جنس چوب به‌کار رفته در آنها آشنا باشید. معمولا قیمت درب چوبی به نسبت جنسی که در آن استفاده شده متفاوت است. با این وجود استفاده از درب‌های چوبی معایب زیادی هم دارد. مزایا و معایب انواع درب‌های چوبی کدامند؟ 

در این مطلب سعی داریم شما را با انواع درب‌های چوبی، مزایا و معایب آن آشنا کنیم تا بهترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

با درب چوبی بیشتر آشنا شوید

استفاده از این درب‌ها برای افزایش جذابیت ورودی خانه و اتاق بسیار موثر است. هنگام انتخاب حتما باید به قیمت درب چوبی و هماهنگی رنگ و طرح آن با کل خانه توجه داشته باشید. معمولا برای ساخت این درب‌ها از چوب معمولی استفاده می‌کنند. 

انواع درب چوبی که انتخاب می‌کنید، باید دارای جنس باکیفیت و بادوامی باشد. درب ورودی به دلیل عبور و مرور زیاد، مدام مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل علاوه‌بر حفظ امنیت، باید دارای قابلیت‌های کیفی هم باشد. تمام این موارد روی قیمت درب چوبی تاثیرگذار هستند.

با ورود درب‌های چوبی به بازار و استقبال از آنها، درب‌های قدیمی و فلزی تقریبا کمتر استفاده می‌شوند. معمولا از انواع درب چوبی برای ورودی پذیرایی، اتاق‌ها، حمام، دستشویی و انبار استفاده می‌شود. قیمت درب چوبی هم بستگی به متریال مورد استفاده در آنها دارد. 

مطالعه بیشتر: روشویی

انواع درب چوبی 

همانطور که اشاره شد برای ساخت این درب‌ها از جنس چوب‌های مختلفی استفاده می‌کنند. هرکدام از متریال به‌کار رفته در آنها مزایای خاص خود را دارند. به این نکته توجه داشته باشید که صرفا گران بودن چوب به‌کار رفته در درب، نشانگر ارزش و کیفیت بالای آن نیست. حتما قبل از خرید، درباره قیمت درب چوبی و کاربردهای آن بررسی‌های لازم را انجام دهید. در ادامه با انواع درب چوبی از نظر جنس آشنا می‌شوید.

درب چوبی گردو

معمولا چوب‌ درخت گردو به استحکام و مقاومت بالا معروف است. اغلب درب‌هایی که از این چوب‌ها ساخته می‌شوند، به دلیل کیفیت و دوام بالایی که دارند، دارای قیمت بسیار بالایی هستند. همچنین طرح‌ها و بافت‌های بسیار زیبایی روی این درب‌ها قابلیت پیاده‌سازی دارند.

درب چوبی صنوبر

یکی از انواع درب چوبی، چوب درخت صنوبر است که برخلاف نام و صفت خود درخت از دوام و مقاومت بالایی برخوردار نیست. دلیل عمده محبوبیت این نوع درب‌ها، دارا بودن خاصیت رنگ‌پذیری آنهاست. به این ترتیب می‌توانید رنگ مورد علاقه خود را روی آن بزنید. همانطور که اشاره شد این درب‌ها مقاومت بالایی ندارند و در برابر خراشیدگی ضعیف هستند. یکی از معایب دیگر درب چوب صنوبر، تغییر رنگ آن با گذشت زمان است. همه این موارد باعث می‌شوند قیمت درب چوبی صنوبر نسبت به موارد دیگر کمی پایین باشد.

درب چوبی گیلاس

چوب درخت گیلاس ساختاری متفاوت و سطحی یکدست دارد. به همین دلیل از زیبایی و شفافیت خاصی برخوردار است. قیمت درب چوبی گیلاس نسبت به سایر چوب‌ها کمی گران‌تر است. برای محافظت از این درب‌ها حتما باید از سیلر استفاده کنید. درب چوب گیلاس که یکی از انواع درب چوبی است، شرایط نگهداری دشوار و هزینه‌بری دارد. البته ناگفته نماند که این درب لوکس، در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بسیار بالایی دارد.

درب چوبی ساج

یکی از انواع درب چوبی، درب‌هایی از جنس چوب درخت ساج هستند. این درب‌ها معمولا رنگ‌های بسیار متنوعی دارند و از مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب برخوردارند. درب چوب ساج دربرابر هرگونه حرارت و پوسیدگی دوام بالایی دارند. البته یکی از نقاط ضعف این درب‌ها، سنگین بودن و دشواری جابجایی آنهاست. 
انواع جنس چوب

درب چوبی بامبو

قیمت درب چوبی بامبو نسبتا مناسب است و این درب‌ها در برابر بیشتر آسیب‌ها، دوام و استحکام بالایی دارند. بزرگترین نقطه قوت انواع درب چوبی بامبو، درخشندگی آن به دلیل وجود پنل شیشه‌ای است. همین ویژگی باعث خاص بودن این جنس چوب می‌شود. البته ناگفته نماند که درب چوبی بامبو در برابر رطوبت دوام چندان زیادی ندارد. همچنین به مرور زمان دچار تغییر رنگ می‌شوند.

درب چوبی ماهون

انواع درب چوبی ماهون از نظر ظاهری جذابیت چشمگیری دارند. استفاده از این نوع درب‌ها باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی می‌شود و استحکام بالایی هم در برابر تغییرات دمایی و حرارت دارند.

درب چوبی افرا

همانطور که اشاره شد قیمت درب چوبی وابستگی زیادی به جنس چوب به‌کار رفته در آن دارد. چوب افرا یکی از چوب‌هایی است که در ساخت انواع درب چوبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع درب‌ها معمولا مقاومت بسیار زیادی در برابر آسیب‌دیدگی دارند. معمولا چوب افرا به خوش‌دستی شهره است و می‌توان انواع طرح‌ها را به‌راحتی روی آن اجرا کرد. همچنین حتما باید روی آنها سیلر زد تا با گذشت زمان دچار لکه نشوند. 

درب چوبی بلوط

به دنبال چوبی هستید که استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع آسیب‌ها داشته باشد؟ انواع درب چوبی بلوط دوام بسیار زیادی دارند. در مورد قیمت انواع درب چوبی بلوط هم باید گفت که نسبتا به‌صرفه هستند. البته فراموش نکنید که از چوب درخت بلوط برای ساخت کابینت، کفپوش و ... هم استفاده می کنند. این چوب همچنین به مقاومت در برابر آب هم معروف است.

درب چوبی راش

یکی از رایج‌ترین چوب‌هایی که در ساخت انواع درب چوبی به‌کار گرفته می‌شوند، چوب راش است که دوام و استحکام بالایی در برابر عوامل آسیب‌زای محیطی دارد. 

درب چوبی کاج

یکی دیگر از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین چوب‌های مورد استفاده در ساخت درب‌ها، چوب درخت کاج است. این چوب صدا و حرارت را از خود عبور نمی‌دهد. همچنین می‌توانید رنگ آنها را به‌دلخواه خود تغییر دهید. البته فراموش نکنید که انواع درب چوبی کاج دربرابر خط‌و‌خش و ضربه مقاومت بالایی دارند. به همین دلیل قیمت درب چوبی کاج در مقایسه با سایر چوب‌ها ارزان‌تر است.

درب ورودی چوبی

درب چوبی به عنوان یکی از بهترین انواع درب‌هایی است که می‌تواند برای ورودی منازل و ساختمان‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. درب ورودی تمام چوب که با تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی به فروش می‌رود، ضمن حفظ امنیت ساختمان، تاثیر زیادی روی زیبایی ساختمان نیز خواهد داشت. در ادامه مقاله قصد داریم بیشتر در مورد درب ورودی چوبی، نحوه انتخاب بهترین درب ورودی تمام چوب و قیمت این نوع درب صحبت کنیم. 
درب چوبی مقاومت کافی برای استفاده به عنوان درب ورودی را دارد؟ 
درب چوبی به عنوان یک درب باکیفیت و با مقاومت بالا، می‌تواند گزینه خوبی برای درب ورودی ساختمان‌ها محسوب شود. به همین خاطر، این روزها بسیاری از مردم متقاضی خرید درب ورودی چوبی برای درب منزل و یا ورودی ساختمان‌اند. 
البته بسته به نوع مکانی که قرار است درب چوبی نصب شود، می‌توان از درب‌های چوبی متفاوتی نیز استفاده کرد. به طور مثال، در صورتی که نیاز به اجرای درب ورودی چوبی برای مکان‌های مرطوب باشد، می‌توان از درب تمام چوب که دارای لایه ضد آب نیز هست، استفاده کرد. 
درب مدرن از انواع درب های زیبا می باشد.

چگونه بهترین درب ورودی چوبی را انتخاب کنیم؟ 

درب ورودی چوبی با طرح‌های بسیار متنوعی در بازار کشور ایران به فروش می‌رود. انتخاب هر یک از انواع این درب‌ها، بستگی به سلیقه و نظر شما دارد؛ اما مهم ترین موضوعی که باید برای خرید درب ورودی چوبی در نظر بگیرید، بحث قیمت و بودجه است. قبل از اینکه بخواهید برای خرید درب‌های ورودی چوبی خیلی لوکس خیال‎بافی کنید، باید بودجه خود را در نظر بگیرید. چرا که تنوع درب ورودی تمام چوب بسیار لوکس در بازار زیاد است؛ اما شاید بودجه شما برای خرید این درب‌ها کافی نباشد. پس از تعیین بودجه، می‌توانید بر اساس سلیقه و سبک مورد نظر خودتان، اقدام به خرید درب چوبی لوکس و لاکچری برای درب ورودی کنید. 

سخن پایانی

درب‌ ورودی هر مکانی به نوعی شناسنامه آن مکان است. از این رو بهتر است با دقت تمام بهترین درب ممکن را برای هرجایی که مدنظر دارید انتخاب کنید.

درب ورودی تمام چوب یا درب ورودی چوبی روکش‌دار از بهترین درب‌هایی هستند که در کنار زیبایی و دوام مناسب، اصالت واقعی هم دارند. تنها مشکلی که شاید بتوان به درب ورودی تمام چوب گرفت شاید قیمت کمی بالای آن باشد اما این هزینه ارزشش را دارد.

چراکه ظاهر خانه، ساختمان، مغازه یا هرجای دیگری که مدنظر دارید را گران و اصیل می‌کنند. همچنین کیفیت یک درب ورودی تمام چوب آنقدر زیاد است که این مورد به چشم نیاید. پس اگر زمانی نیاز به خرید درب داشتید، بدون شک یک درب ورودی تمام چوب را انتخاب کنید و با یک تیر چند نشان بزنید.

کارخانه تولید درب چوبی انواع درب چوبی را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می دهد.

دکوراسیون تان را همانگونه که در ذهن تصور می کنید با خدمات ما بسازید

VERGEUR WOOD CRAFTS