×

به اشتراک بگذارید

  • تولید کننده کابینت آشپزخانه

صنایع چوب ورگر با استفاده از یک تیم مجرب و کارآزموده، تولید کننده کابینت آشپزخانه در طرح های مدرن و کلاسیک هستیم. کابینت یکی از بخش های مهم آشپزخانه است و انتخاب صحیح و اجرای دقیق آن می تواند نقش موثری در دکوراسیون آشپزخانه و حس و حال آن ایفا کند. اما انتخاب کابینت می تواند با چالش هایی نیز مواجه بوده و کمی گیج کننده به نظر برسد. در ادامه به بررسی انواع کابینت آشپزخانه پرداخته و نکات مهم برای انتخاب آن را باهم بررسی می کنیم.

برترین تولید کننده کابینت آشپزخانه در طرح های مختلف

هر شخصی باتوجه به سلایق و سبک دکوراسیون ترجیحی خود برای آشپزخانه، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه خاصی را مدنظر دارد. درابتدا طرح مورد نظر شما توسط تیم فنی به صورت گرافیکی دریک برنامه کامپیوتری ایجاد می شود و سپس بر روی کامپیوتر قابل اجرا می شود تا هرگونه هماهنگی لازم برای تغییرات احتمالی لحاظ شود. پس از تایید نهایی، طرح ساخته و اجرا خواهد شد. برای مشتریانی که طرح های ساده و مینیمالیستی را می پسندند، انواع کابینت مدرن و ساده و ترجیحا با رنگ های روشن طراحی می شود. اگر مشتری طرح های کلاسیک را ترجیح داد، تولید کننده کابینت آشپزخانه برای او یک طرح متناسب درنظر می گیرد.

جنس کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه 2 قسمت کلی دارد. یکی بدنه کابینت است که عموما از انواع ورق Mdf ساده ساخته می شوند. اما برای قسمت درب کابینت، تولید کننده کابینت آشپزخانه یک طرح خاص درنظرمی گیرد. این طرح درب بیرونی، نوع کابینت را مشخص می کند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

• کابینت ام دی اف

یکی از انواع پرمصرف چوب که برای کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد ورقه های Mdf هستند. این جنس چوب نسبت به چوب نئوپان، در برابر آب مقاوم تر است. اما تاحد امکان باید از رطوبت دور بماند. قسمت بدنه تمامی کابینت ها از این مواد ساخته می شود. ام دی اف درجات کیفی مختلفی دارد اما درکل یک متریال مرغوب برای کابینت است. تولید کننده کابینت آشپزخانه می تواند با استفاده از ام دی اف ساده بدون طرح، انواع طراحی دکوراسیون مدرن را برای آششپزخانه اجرا کند.

• کابینت های گلاس

کابینت های گلاس به نوعی از کابینت ها گفته می شود که یک لایه براق به سطح بیرونی آن ها اضافه می شود و ظاهری براق پیدا می کند. براق شدن کابینت خصوصا در آشپزخانه هایی با فضای محدود و کوچک، موجب دلبازتر شدن فضا و احساس بزرگ تر بودن آن می شود. تمیز کردن این نوع کابینت ساده تر است اما امکان ایجاد خط و خش بر روی سطح آن و به مرور زمان وجود دارد. انواع مدل های جدیدتر با نام لمی گلاس و پلی گلاس، مقاومت بیشتری دربرابر آسیب و ضربه از خود نشان می دهند.

• کابینت ممبران

کابینت ممبران یک مدل گرانقیمت تر ام دی اف است. در این نوع محصولات، ورقه ام دی اف توسط دستگاه برش لیزری به شکل مورد نظر تبدیل می شود. این روش امکان ایجاد طرح های سلطنتی و پیچیده بر روی سطح چوب را ایجاد می کند. بعد از اتمام عملیات برش، یک لایه pvc روی چوب اضافه می شود. تولید کننده کابینت آشپزخانه می تواند این نوع کابینت را هم به صورت مدرن و هم به-شکل کلاسیک طراحی کند. طرح های کلاسیک غالبا شلوغ هستند و جزئیات زیادی دارند. طرح های مدرن اما ساده تر و با جزئیات کمتری هستند.

• کابینت روکش چوب

تولید کننده کابینت آشپزخانه در مواردی از روکش چوب برای نمای کابینت ها استفاده می کند. این متریال امکان ایجاد طرح های ظریف روی در را مهیا می کند. به همین دلیل کابینت روکش چوب از مدل های دیگر کمی بیشتر است. روکش چوب بلوط و ملچ از مواد پراستفاده برای روکش های کابینت هستند.

• کابینت چوبی

اگر مشتری سفارش ساخت کابینت تمام چوب را داشته باشد، نما یا تمام قسمت های کابینت از چوب کامل ساخته می شود. قیمت این نوع کابینت به مراتب بالاتر از انواع دیگر است اما کیفیت کار نهایی نیز بالاتر خواهد بود. صفحات تمام چوب برای ساخت کابینت کلاسیک و سنتی و طرح های کلاسیک مناسب است و طرفداران خاص خود را دارد.

انواع کابینت آشپزخانه

انواع یونیت های کابینت شامل کانتر ساده، کابینت ظرفشویی، کابینت گاز، آب چکان و... است. با اضافه کردن تعداد کانترها، فضای در دسترس بیشتری خواهید داشت. درصورت نیاز و برای جلوگیری از پوسیدگی، کابینت یونیت ظرفشویی که با آب سر و کار دارد با یک پوشش pvc پوشانده می شود تا مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب پیدا کند.



تولید کننده کابینت آشپزخانه



خرید از تولید کننده کابینت آشپزخانه

شما می توانید برای سفارش کابینت، طرح کلی مورد نظر خود را با مشاورین ما درمیان بگذارید تا پیشنهاد های لازم را برای انجام پروژه به شما ارائه دهند. اجرای پروژه کابینت ام دی اف و انواع های گلاس در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و به صورت سریع قابل اجرا است.کابینت علاوه بر وظیفه اصلی خود که نگهداری از ظروف آشپزخانه است، بخشی مهم از دکوراسیون آشپزخانه محسوب می-شود. به همین علت اجرای حرفه ای کابینت تاثیر زیادی در ظاهر آشپزخانه داشته و حس عمومی شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

قیمت تولید کننده کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت آشپزخانه به نوع طرح نمای آن، پیچیدگی های طرح و متریال مصرفی در ساخت بستگی دارد. طرح های ساده برای ست های مدرن آشپزخانه ارزان تر تمام می شوند. اگر با محدودیت مالی مواجه هستید و ترجیح می دهید هزینه کمتری پرداخت کنید، از کابینت های Mdf استفاده کنید. هرچه کیفیت متریال مصرفی بالاتر باشد، طول عمر مفید کابینت نیز بالاتر خواهد بود. هزینه ساخت کابینت معمولا به صورت متری محاسبه و تعیین می شود.

تولید کننده کابینت آشپزخانه و نورپردازی متناسب با فضا

نورپردازی تاثیر زیادی در ایجاد فضای دلخواه در آشپزخانه دارد. با استفاده از انواع لامپ های ال ای دی می توان نورپردازی لازم برای کابینت های آشپزخانه را فراهم کرد تا هم دید بهتری برای افراد در آشپزخانه فراهم کند و هم به حفظ یکپارچگی دکوراسیون افزوده شود.

رنگ کابینت آشپزخانه

کابینت های رنگ روشن بیشترین میزان محبوبیت در بین مردم را دارند. رنگ روشن به بازتر شدن فضای آشپزخانه هم کمک کرده و حس فضای بزرگتری را ایجاد می کند. رنگ های روشن با اکثر سبک های مدرن و کلاسیک نیز هم خوانی دارد و راحت تر قابل نظافت است. هم چنین رنگ روشن راحت تر ست می شود و با بیشتر آشپزخانه ها هماهنگی دارد.

استفاده از تونالیته های مختلف رنگ سبز در آشپزخانه، حس آرامش بیشتری ایجاد کرده و یک محیط هماهنگ با طبیعت برای شما ایجاد می کند. ترکیب رنگ سبز با گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه، استرس ساکنان را تاحد زیادی کاهش می دهد و سلامت روانی عمومی را افزایش می دهد.

رنگ های گرم مثل قرمز، زرد و نارنجی می تواند به صورت ترکیب با یک رنگ تیره یا روشن موجب افزایش انرژی در خانه شود. این رنگ ها بیشتر برای دکوراسیون های مدرن و اسپرت به کار برده می شود و حس تازه ای در آشپزخانه شما ایجاد می کند.

اما بسیاری ترجیح میدهند تا یک ست کابینت آشپزخانه به رنگ قهوه ای تیره یا روشن داشته باشند. رنگ طبیعی چوب همواره از پرطرفدارترین انتخاب ها برای ام دی اف و چوب است و یک حس ویژه در سبک کلاسیک برای آشپزخانه به حساب می آید.

تولید کننده کابینت آشپزخانه و کیفیت اتصالات

اتصالات مورد نیاز کابینت شامل دستگیره ها، جک هیدرولیک و پایه های کابینت همگی از مواد باکیفیت و مرغوب انتخاب شده است. کیفیت متریال استفاده شده مستقیما در طول عمر مفید کابینت تاثیر دارد و در مدت کوتاهی نیاز به تعویض نخواهد داشت. ریل های کشوها نیز کیفیت ساخت بالایی دارند و به روانی قابل باز و بسته شدن هستند.

ویژگی های یک تولید کننده کابینت آشپزخانه باکیفیت

ویژگی های یک کابینت باکیفیت به شرح زیر است.

• طراحی صنعتی دقیق

هر تولید کننده کابینت آشپزخانه حرفه ای، محصولات خود را با طراحی دقیق و حرفه ای انجام می دهد. کابینت باکیفیت، ظریف ترین خطوط طراحی را با ترکیب سبک های مختلف دکوراسیون همگام ساخته و محصولی به یادماندنی ارائه می کند.

• متریال باکیفیت

محصولات چوبی کابینت از بهترین متریال mdf ساخته شده و با بهترین نوع پوشش های خارجی حمایت می شود. استفاده از متریال مرغوب باعث افزایش کیفیت و افزایش طول عمر مفید محصول خواهد شد.

• هارمونی و زیبایی

تولید کننده کابینت آشپزخانه اگر دقت و مهارت کافی در تولید محصولات را داشته باشد، قطعا باید به مسایل زیبایی شناختی و هارمونی و هماهنگی قسمت های مختلف دکور تسلط داشته باشد. این هارمونی درکنار توجه به رنگ های مناسب هر فضا و هم چنین نورپردازی مناسب معنا پیدا می کند.

• نصب باکیفیت

از مهمترین قسمت های انجام هر پروژه، قسمت پایانی یا نصب و اجرای کار است. حرفه ای ترین محصولات اگر به دست یک تیم باتجربه اجرا نشوند، ممکن است اشتباهات زیادی باخود به همراه داشته باشند و پروژه ای با ایرادات زیادی باشند. از این رو برای نصب کابینت نیاز به یک تیم کارآزموده است که بسته به شرایط محیطی و فضا، بهترین حالت نصب کابینت را انجام دهد.

• تحویل به موقع

طبق قراردادی که بین شرکت و کارفرما در ابتدای شروع همکاری بسته می شود، پروژه در مدت زمانی معلوم و براساس تاریخ مشخصی، باید به پایان رسیده و به طور کامل به کارفرما تحویل داده شود. تحویل آسان و به موقع کار علاوه بر رضایت طرفین، نشانه کار حرفه ای است.

طراحی و اجرای کابینت تمام چوب نیاز به دقت بالایی دارد که توسط تیم ورگر قابل اجرا می باشد.



تولید کننده کابینت آشپزخانه



جمع بندی

تعویض کابینت قدیمی و نصب و اجرای مدل جدید برای آشپزخانه نیاز به تجربه کافی و دانش تخصصی دارد. در صورتی که از کمک یک تیم متخصص در این زمینه بهره مند باشید، یک کار حرفه ای را اجرا می کنید که تا سال ها برای شما کار خواهد کرد. تیم تخصصی ورگر تولید کننده کابینت آشپزخانه در سراسر ایران است. با استفاده از متریال باکیفیت و ارائه موفق یک پروژه، نه تنها مشتریان از یک آشپزخانه رویایی و زیبا لذت خواهند برد بلکه یک نقطه روشن دیگر به کارنامه تخصصی ما اضافه خواهد شد.

برای آشنایی با دیزاین آشپزخانه کلاسیک به صفحه مورد نظر مراجعه کنید.


مقالات مشابه

محصول مشابه

دکوراسیون‌تان را همانگونه که در ذهن تصور می کنید با خدمات ما بسازید

VERGEUR WOOD CRAFTS